Arşiv: derishow

derishow, michael kors, borsalino, vintage, lizzie fortunato, yves saint laurent, ysl

Geçtiğimiz Pazartesi, Salt‘ta İstanbul Fashion Week için yine göreve çağrıldık 😉 Şakası bir yana, İstanbul Fashion Week Komitesi’nin, dünyanın önde gelen moda haftalarını düzenleyen IMG ile stratejik işbirliği yapma kararı ardından yapılan workshop’a katıldık.  Beklentiler, yapılması gerekenler, her bir partiye düşen görevler, hep daha iyi ve dünyada da ses getirecek bir IFW yaşamak için masaya yatırıldı. Daha çok yolumuz var ama emin adımlarla ilerlediğimiz kesin. Kim bilir belki de günün birinde IFW, New York ve Paris moda haftaları kadar ses getirir. Mart ayında bizi bekleyen gelişmeler için heyecanlıyım!

Last Monday, we have been called to duty again for Istanbul Fashion Week. All joking aside, I participated to a workshop arranged by the committee of Istanbul Fashion Week and IMG. You may already know that IFW has decided to make a strategic partnership with IMG. Expectations, suggestions, undeniable impact of social media, the duties of each party were the essential issues of the workshop. Every new step is taken for an improved IFW which will take a better place in the worldwide arena of the fashion weeks. But  there is a long way to go for sure. I already started to get excited right now for the upcoming developments on March! May the force be with the designers&organisators 😉

derishow, zara, beymen club, adidas, borsalino,

34 bedeni bırakalı çok oldu. 36dan 38e geçişimi ise hiç anlamadım. 30 yaşından sonra alınan kilolardan ayrılmak da zormuş, gece yarılarına kadar yenen tatlılardan da. Ben de eskiden kışın 1-2 kilo alırdım da yazın hemencecik veriverirdim. Bir süredir, öyle artık kendiliğinden olmadığını farkettim. Çok dar giyinmeyi sevmiyor muydum yoksa aradığım kamuflajı xlarge‘larda mı bulmuştum onu bile zamanla unuttum aslında. Hayatıma sporu sokmak için, Belgrat ormanındaki 6kmlik parkuru her hafta sonu tamamlamak için, önce sağlıklı sonra fit bir bedene sahip olmak için daha ne bekliyorum bilinmez. Siz de beklemeyin. Sağlıklı nefes alıp verebilmek için bile en azından düzenli bir şekilde yürümek şart. Bugün geçti ama yarından itibaren neden olmasın?

It was a longtime ago that I used to wear the size 34. But I have no idea when my size changed from 36 to 38.It’s hard to loose pounds after the age of 30 and also stop eating desserts until midnight. 😉 When I was younger, It was easy to gain and loose some pounds. But for a while, I realized that its not that easy anymore. I forgot why and when I start to wear xlarge clothes; do I like it or is it just an easy way to camouflage pounds? I don’t know why I’m still waiting to put exercise at the heart of my life, to complete the track of 6 km at the Forest Belgrat every weekend and to have a healty and fit body. Lets not delay it! At least, in order to provide a healthy breathing we must walk frequently. Today is gone, but why not start tomorrow?

happiness is a 10$ tee, massimo dutti, derishow, beymen blender, happiness, skulls, uterque

happiness is a 10$ tee, massimo dutti, derishow, beymen blender, happiness, skulls, uterque

Hava iyice soğumaya başladı, bunu artık kabullenmem lazım! Kışın gelmesinin en güzel yanı, yaz boyu takmaya doyamadığım ama itiraf ediyorum benim bile sıkıldığım yazlık kasketlerle, kışlık şapka ve berelerin nöbet değişimi olacak! Kafama tek takılan şapka ve bereler olsa keşke 😉

I should admit that Its getting cold in Istanbul, so I need to dress up accordingly :/ since I am not a winter person what I love most about winter is my hatssss!! I wish it was only my hats instead of many things in my head 🙂

derishow, zara, massimo dutti, borsalino, 012 benetton

Bir varmış bir yokmuş, bundan 20 yıl önce, ben 11 yaşımdayken annem bana 012 Benetton‘dan bir ceket almış. Yıllar geçmiş, o ceket gardropta hiç giyilmeden yıllarca beklemiş beklemiş. Nihayet 20 yıl sonra saklandığı yerden çıkarılıp, geçen gün giyilivermiş.

11 yaşında muhtemelen içinde yüzdüğümü farz ettiğim bu ceketi, 20 yıl sonra giymenin şokunu yaşıyorum. 🙂 ‘Seneye de giyersin bir büyüğünü alalım’ sözü 11 yaşında, 12 yaş ceketi almak için mantıklıydı da, kim bilebilirdi bunca yıl sonra tekrar bir gün giyebileceğimi!

Once upon a time when i was only 11, i used to wear this jacket! Although its hard to believe I can still fit in after 20 years 🙂 I have no idea what my mom was thinking while buying this huge jacket? Probably she was planning to clothe me for a couple of years but at the age 31 I am still wearing my beloved jacket 😀

gamze saraçoğlu, super, derishow

Pazar günü Taksim’de #olumyasasinahayir diye toplanan binlerce hayvanseverin sesini sokakta yaşayan yüzlerce kedi&köpek duydu ama bu kızgınlığın onları korumak için olduğunu anlamadılar. İyi ki de anlamadılar. Asıl anlaması gerekenlerin anladığını ve doğru olanı yapacağını umuyorum! Bu haftasonu, kah üzülerek kah umutlanarak geçti. Hayat, bugün yine kaldığı yerden devam ediyor ama yasa teklifi geri çevrilene kadar #olumyasasinahayir demeye devam!