Arşiv: derishow


Hayat bilgisi dersinde, bahar mevsimi Mart ile başlar diye öğrenmiştik. Sonra Türkçe dersinde, Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır atasözüyle kafam karışmıştı. Ama doğruydu da. Havanın bir türlü ısınmamasından ben de işkillenmiştim. Bir türlü gelmek bilmeyen bahar için son rivayet 21 Mart’tı. Onu da atlattık mı, tamam ertesi gün bahardı. Yani söz verdiğin tarihe 1-2 gün gecikirsin de, 1 ay boyunca bekletmezsin değil mi? Bahar denen böyle bir mevsim maalesef. Sevenlerini bekletmeyi pek seviyor. Halbuki ben onu, geleceğini haber alır almaz açan çiçekler, şanına uygun renkte kıyafetler ve pankartlar eşliğinde bekliyorum 🙂


Anneannemden kalan bu parlak bluz, bana ondan kalan yegane bir kaç parçadan biri. Genelde gece dışarı çıkarken giymeyi tercih etsem de, bu defa gömlek üstüne giyerek, parlamayan güneşe inat ben parladım ;P Kısa kollu üstleri, uzun kolluların üstüne giymeye bayılıyorum. İspanyol paça pantalon ve leopar deseni benden milyonlarca ışık yılı uzak olsa da, bu defa nasıl bana ulaştılar bilmiyorum. Bakalım geldikleri gibi yine geri ışınlanacaklar mı? ;P

This glitter top is one of the few precious pieces left from my grandma. Even though I usually prefer wearing it when i go out at night, this time I wore it on top of a white silk shirt. Nowadays, there is no sunshine, so someone has to sparkle a little bit on the streets. ;P I love wearing short sleeve tops on top of the long-sleeve ones. Did you like it as well? By the way, I don’t like at all neither those bell bottomed pants nor the leopard prints. I don’t know how did they get on me this time. We’ll wait and see if they come back again or leave my habitat forever 😉

Beanie: Cos – Coat: Derishow – Booties: Alexander Wang – Jacket: Stylestalker – Leggings: Topshop – Top: Off  Ne Giysem for Mija/mymija.com– Bag: Marni – Sunglasses: Super

Kim ne derse desin, bir t-shirt ve bir jean ile yakalanan rahatlık başka hiçbir şeyde yok. Tek sorunum o beyaz t-shirt’ün beyazlığını uzun süre muhafaza etmekte ve skinny jean’lerle aramı tekrar düzeltmekte. Bu defa oldu. Gap t-shirt’üm defalarca yıkanma sınavını başarıyla geçti. Mined jean’im ise, hayatımda giydiğim en rahat jean olarak tarihe geçti.

No matter who says what, i believe nothing can be compared to the comfort of a white t-shirt top and a pair of jeans. The only problem is to maintain the whiteness of the t-shirt for a long time and also fix things up again between me and the comfort killer skinny jeans. This time, it’s finally happened. My Gap t-shirt passed the test successfully after being washed numerous of times. And my Mined Jeans wrote history as being the most comfortable jeans I had in my whole life.

Bu tulumu alalı sanıyorum 4 yılı geçti. Şalvar modası da çoktan geçmiştir heralde. Bir türlü geçmeyen ise benim bu tanımlanamayan pozlarım sanıyorum! Poza kadar, kısa paça pantolon giyen yaramaz erkek çocuğu kılığın da nedir diye de sorabilirsiniz tabii. Ben de ara ara kendime soruyorum da, her sorunun cevabına bulamıyorum 🙂

I guess its been 4 years since I’ve bought this jumpsuit. And I think the ‘baggy pants’ trend was already out of fashion at those times. And probably, my unidentified posing should already be out of fashion! 🙂 Anyhow; besides my posing etc you may ask of sure why wearing short-leg pants like a little boy? I also ask myself occasionally, but I am not able to find the right answers to every question. Do i? 😉