Arşiv: uterque

Bu haftasonu, BabyBoom‘un Nisan’ın ayının ortasında çıkıp geleceği havadisini, önden minik bir partiyle kutladık 😉 Baby shower konseptini seviyorum. Annecikle bebeğin doğumu öncesi son bir kez kızkıza partilemek, bebeği sevimli hediyeleri boğmak, annenin moralini yüksek tutmak, kendini onun yerine koyup, seni nelerin beklediğini görmek iyi oluyor 😉 Styleboom‘un baby shower’ı da her şeyiyle çok sevimliydi. Minik adam da pek şanslı. Henüz doğmadan, etrafını onu görmek için sabırsızlanan kızlar sardı bile 😉

Sweatshirtüme iliştirdiğim ayıcıkla ve ona uyumlu hareketlerimle, ara ara ‘bu ne hal diye soran gözlere’ neden maruz kaldığımı, şu an postu yaparken daha iyi anlıyorum. Ama bu kostümle 2-3 yaş partisine gitsem, sükse yapacağım kesin. Deneyeceğime emin olabilirsiniz. 😉

Ara sıra kendine gülmek iyidir. Şimdi buraya yazıyorum ki, ilerde naptığımın farkında olduğumdan emin olayım 🙂

Hayatım siyah, beyaz, gri, bordo, yeşil tonlarının etrafında dönüp dolaşıyor. Özellikle bu aralar hiç giymediğim kadar siyah&beyaz giyiniyorum. Neon denen, pastel tonlarımın tahtına bu yaz da benim nezdimde erişemeyecek ama, biraz alternatif renkle biraz desenle bu baharı hareketlendirmekte fayda var. Kış uykusunun bünyede yarattığı ağırlıktan kurtulmak ve bahar ayına taze bir başlangıç için azıcık alışveriş şart 😉

My fashionable lifestyle is turning round and round between black, white, gray, red and green tones. Especially, nowadays, I’m obsessed with black & white. This season, the neon tones seems to stay far from me again. But, a little bit of change is vital for a fresh start to spring. So, I’m planning to add some alternative colors and patterns in my shopping bag. 😉


Anneannemden kalan bu parlak bluz, bana ondan kalan yegane bir kaç parçadan biri. Genelde gece dışarı çıkarken giymeyi tercih etsem de, bu defa gömlek üstüne giyerek, parlamayan güneşe inat ben parladım ;P Kısa kollu üstleri, uzun kolluların üstüne giymeye bayılıyorum. İspanyol paça pantalon ve leopar deseni benden milyonlarca ışık yılı uzak olsa da, bu defa nasıl bana ulaştılar bilmiyorum. Bakalım geldikleri gibi yine geri ışınlanacaklar mı? ;P

This glitter top is one of the few precious pieces left from my grandma. Even though I usually prefer wearing it when i go out at night, this time I wore it on top of a white silk shirt. Nowadays, there is no sunshine, so someone has to sparkle a little bit on the streets. ;P I love wearing short sleeve tops on top of the long-sleeve ones. Did you like it as well? By the way, I don’t like at all neither those bell bottomed pants nor the leopard prints. I don’t know how did they get on me this time. We’ll wait and see if they come back again or leave my habitat forever 😉

Kasket takmandan sıkıldık diyenlere de itinayla post yapılır. 😉 Yaz&kış vazgeçemediğim aksesuarım bu kez de beni kırmadı frizbi oldu. Gel de hakkını ödeme, takıp da sokağa çıkma ;P

This post is specially for the people who are tired of seeing a cap on my head all the time. 😉 This is my favorite, irreplaceable accessory even in the summer & the winter time.  How could I give up on him easily? See my cap. He’s playfull at the same time.This time, it becomes a frisbee. ;P

Artık ‘ton sur ton‘ mu denemiş ya da ‘desen üstü deseni yanlış anlamış ve ne bulsa giyivermiş mi diye düşünürsünüz bilmiyorum.  Tebdili kıyafette ferahlık vardır lakin ara sıra değişiklik de iyidir. Genelde daha düz renkleri, tek bir desen ağırlıklı kombinleri tercih etsemde, benim de raydan çıktığım zamanlar oluyor işte. 😉 Trend, tarz, moda, stil kelimeleri belirli kalıplara sokulmadığı zaman bence daha güzel, ya sizce?

What is the purpose of this combination? Did I try ton sur ton or pattern on pattern? You may also think that I was confused and put on everything what I’ve found occasionally. Usually I believe in having an established style is better, but a refreshment is also good sometimes. In general, I prefer solid colors, combining a patterned piece with a simpler outfit. But, sometimes  I get out of the ordinary. 😉 Trends, style& fashion.. I think its better not to put them all in a strict shape. What do you think?