Merhaba Pazartesi! Nerdeyse, her hafta blogda sana yazıyorum. Geçen hafta beni o kadar şaşırttın ki, beni çok uzaklara götürüp, bir rüyada uyandırdın. Bu yüzden sana hiç söylenmeden yepyeni bir haftaya hazırım! Ama bu seferlik 😉 Yeni yıl öncesi koşturmacalar, heyecanlar, seyahatler birbirine girmişken, benim de senle takışacak pek vaktim yok zaten. Tabii yine bir sürpriz yapıp, güzel haberlerle gelirsen o ayrı! Hepimizi yanıltan, birazcık şımartan birazcık şaşırtan bir Pazartesi ve şahane bir hafta olsun! 🙂
Bu postu çok uzaklardan, Maldivler’den yazıyorum. Kış günü hiç uyanmak istemediğim bir yaz rüyası yaşıyorum da diyebiliriz. Ama her güzel şey gibi o da bitmek üzere. Instagram hesabımda hava 30dereceyi gösterirken, bu post şimdi buz gibi oldu. Ona da dönüş hazırlığı diyelim 😉 Eve dönüşte, hepimizin içini ısıtcak bir valiz dolusu kartpostal karesini paylaşmak üzere. Hepimize güzel haftalar olsun.
Bu kırmızı ceketi alalı ve ondan vazgeçemeyeli tam 9 yıl olmuş. Sanıyorum bu koca zaman zarfında ona en güzel ilgiyi, daha yeni tanıştığı lacivert tonlar verdi. 😉 Sonbaharın tadını ve eşsiz güzellikteki fonunu doyasıya çıkarmamız dileğiyle! Bakalım Türkiye’nin diğer ucunda sonbahar nasılmış? Herkese Urfa’dan sevgiler! 🙂
Sen ne güzelsin sonbahar denen! Şehri öyle bir kapladın ki, gözlerimi boyadın. Bir aynaya baktım ki, ben de sen olmuşum. Doğaya karışmak kıyafetlerle ne kadar kolay. Keşke etrafımızda daha çok kızaran yapraklar olsa. Betonun donukluğu kalpleri de donduruyor bazen. Sertleşiyoruz. Halbuki bir park, dimdik bir ağaç, yürürken ayaklarına dolanan o güzel renkler ne de güzel geliyor insana. Sonbahar hep hüzünlü gelir bana. Ben de hüzünlüyüm bu ara. Sebepli sebepsiz, yine havadandır belki bahanesi 😉
Bazen sorarlardı: ‘Hayatta giymem dediğin renk hangisi?’ Cevabım netti ‘PEMBE’. Demek ki neymiş büyük konuşmamak lazımmış 🙂
Israrla ‘peki hayatta giymem dediğin bir kıyafet var mı?’ sorusuna ise cevabım hala net: skinny beyaz pantolon. Onu giymeye hala hiç niyetim yok da, pembeyle de yoktu mesela 🙂 Peki ya sizin hayatta giymem dediğiniz bir renk ya da kıyafet var mı? Büyük konuşmak serbest 😉
