Arşiv: cos

Hayat

2 Yorum | Devamını Oku

Tadımız kaçtı…Hayat durağanlaştı, sorgulandı…İsyanımız üzüntümüz, umudumuz yaşama sevincimiz birbirine karıştı. Kartopu bile masumiyetini yitirdi. Hayat kaldığı yerden devam ediyor da, giden gidiyor işte. Ben yine işime, eşime, sevdiklerime, hayata sıkıca sarılmak istesem de içimde bir taraf hep eksik kalıyor. Hayat güzel olduğu kadar acımasız da. Buna hiç şüphem olmadı ama yine de teraziyi mutlu tarafından görmek istedim ben hep. Küçük şeylerden mutlu olmak iyi güzel de, bugün varız yakın yokuz söylemi hiç bu kadar yakın olmamıştı hayatlarımıza sanki. Karamsarlığımı buraya yansıtmak istemezdim ama bütün bu olayların beni ittiği yalnızlığı hiç sevmedim. Susmak, içine atmak, unutmak, kabullenmek. Bunlar artık eminim hiç birimiz için kolay değil. Kadın olmak da insan olmak kadar zor bu memlekette. Kızlı erkekli, sevgiyi, saygıyı, anlayışı, eşitliği baş tacı edeceğimiz, daha bilinçli bireyler olacağımız günlere!

TGIF ;)

7 Yorum | Devamını Oku

Cuma günlerinin vücut üstündeki etkisi çikolatanınkiyle eş değer 😉 Her ikisine de doyamadığım doğrudur! Hepimiz için şahane bir Cuma ve şimdiden güzel bir hafta sonu olsun!

Nişantaşı’nın en tatlı butiğinden merhaba! Her santimetrekaresine bayıldığım, büyülü bir ‘tapınak’ benim için burası 🙂 Sevgili Fatoş Yalın’ın zevkli, zarif, her detayına itinayla incelik tozu serpilmiş butiğine, nerdeyse haftada bir, mutlaka uğruyorum. FEY’de özel üretim sınırlı sayıda kıyafetler olduğu gibi, 20lerden 50lerden kalma vintage parçalara da rastlamak mümkün. Sadece alışverişe değil, masal kitabından fırlamış atmosferinde gezintiye çıkmak için bile uğrayıp keşfedin derim. Bir butiğe çok fazla anlam yüklemiş olabilirim ama napıyım seviyorum! Sohbetini de, kedisini de, hatta kokusunu bile. 🙂 ‘Yok artık iyice abarttın sen de’ diyeceksiniz ama, büyülü diyorum ya işte, ilk görüşte büyülendim ben de. 🙂