Bu haftasonu, arkadaşlarımla bir arada erkenden kutladık doğumgünümü. Yüzümü güldüren, yanımda olan, iyi ki doğdum dedirten canım arkadaşlarıma ve sizden güzel mesajlara çok teşekkür ederim. Ama şımarıklık edip, 17sinde tekrar hatırlanmak isterim 🙂 Doğumgünümde evden uzakta, ama evde, Deyz ve ailemle olacağım inşallah. Akyaka postları yakındır 😉
Beton hakimiyetinden toprak kokusu artık gelmese de, barajlara bu yağmur etki etmese de, şehrin altyapısı iflas edip valimiz durumla dalga geçse de, yağmur demek bereket demek. Bu 2 gün sokağa çıkarken en sağlam şemsiyenizi yanınıza alın. Hatta, sahil tarafına doğru gidecekseniz çizmelerinizi geçiriverip, en yakın can simidine sarılın. Fıkra gibi memlekette, fıkralara konu olmayın. Ben de ayakkabıları değişip, bir yağmurluk geçiriveriyim. 😉
Haftasonu uzun zamandır aklımızda olan fotoğraf makinalarını denemek için Sirkeci’deki Hayyam Pasajı’na gidip, hiç birini denemeye fırsat bulamadan, hiç aklımızda olmayan bir makina alıp çıktık. Artık nur topu gibi bir de Fuji X-T1’miz oldu. Alır almaz içindeki azıcık şarjla çıkan bu ilk kareler, onunla çok iyi anlaşacağımızın habercisi oldu bile! Ama artık 5 yılın sonunda sanırım ‘fotoşop’ da öğrenmenin vakti geldi. Zira kendisi detay avcısı çıktı! Yeni oyuncağımızla çok daha güzel kareler yakalamak üzere!
Haziran demek yaz demek! Doğum günüm demek, yıldönümü demek, en sevdiğim ay demek! Geçen seneye kadar. Geçen yıldan tek hatırladığım ne kadar ağladım(ız), kızdığım(ız), isyanım(ız), çaresizliğim(iz). Hiç bir şeyi unutmadık, unutmayacağız. Hayat yarın da bugün gibi devam edecek. Yağmur pes edip dinecek, güneş ‘hadi işe az ara ver de, tatile çık’ diye daha fazla parlayacak, Haziran yine en sevdiğim ay olacak. Bu düzen de bir gün yine Haziran kadar güzel olacak. Usul usul izlemekle değil, sokağa dökülmekle değil, mucize ile değil, ama sabırla, ama inanarak…
Bazı elbiseler çok güzel. Eğer bir de en yakın arkadaşlarınızdan biri yapmışsa daha çok 🙂 Canım Zeynep Ökmen‘in yaz koleksiyonundan bu elbisenin kibar yırtmacına, yerinde deloktesine ve kalıbına bayılmam için yakın arkadaş olmamız da gerekmiyor aslında 🙂 Zeynep’in yaz koleksiyonu için hazırladığı tasarımları yakından görmek isterseniz Room Teşvikiye‘ye ya da Nişantaşı Orhan Ersek’teki kendi atölyesine bakabilirsiniz.
