Ayvalık Cunda yolundan merhaba! Uçağımız iptal olunca, uzunnn araba yolculuğunu fırsat bilip, hemen blog’u güncellemek istedim. Benim de lifestyle editörü olduğum BeStyle dergisinin daveti ile hayatımda ilk defa Cunda’ya gidiyorum. Kısacık haftasonuna bir dolu Ege lezzeti, bol bol fotoğraf ve anı sığdırmak üzere! Hepimize güzel hafta sonları!
Yaz kış giyilesi en güzel renk beyaz olsa gerek. Yeni sezon alışverişinizde bence bir gözünüz de beyazlarda olsun. İstanbul sınırları içinde, onu her türlü çamurlu, lekeli, sürpriz kazalardan sakınmak için ekstra efor harcayacağımız kesin. Ama olsun! Sabah uyandığınızda bir hava durumuna bakar 😉 Azıcık güneş varsa, tamamdır. Bu zamansız ama havalı riske değer! Artık gerisini onu tamamlayacak renkler düşünsün! 😉
#tatildedigin diye diye instagramdan bol bol paylaştığım üzere, VistaBilet ile The Marmara Antalya‘da şahane bir haftasonu geçirme fırsatı buldum. İlk post eşsiz bir fon sunan Antalya’nın meşhur falezleri eşliğinde gelsin. Dalgaların şekilden şekle soktuğu falezlere tırmanıp, benim de şekilden şekle girdiğim kareler bu postta tabii ki olmasa da, hafızalarda canlandırılabilir. 😉 Hepimize şahane bir hafta diliyorum!
Geçtiğimiz perşembe, hayatımda ilk defa ‘nail art’ı deneyip, tırnaklarımı çizgi roman tadına soktum. Tüm haftasonu bozulmasınlar diye onlara günlerdir gözüm gibi baksam da, artık çok geç, şu an aramızdan ayrılanları bu karelerle yad ediyorum. Siz de denemek isterseniz, Nişantaşı California Nail Bar‘dan randevunuzu alıp, sabırla ve sonucu görmek için heyecanla 2 saatinizi sevgili Feride’ye ayırabilirsiniz.
Annemin deyimiyle leyleği havada gördüğüm şu son 1 ayda, eve 1 günlük de olsa ayak bastığım şahane bir geceden, 3.evlilik yıldönümümüzden gelsin bu mutlu kareler 🙂 Her güzel gelişmede, başıma gelmedik aksilik kalmasa da, hayat aktığı gibi de çok güzel. Tatlı yorgunluklarla, türlü kaza ve aksiliklerle geçen bu son bir ayda sık sık post yapamadığım için bir tarafım hep eksik. Ama dolu dolu döneceğime emin olabilirsiniz. Evimi de, bloga yazmayı da, sizle paylaşmayı da çok özlemişim. Herkese koccaman sevgiler 🙂
