Moda Haftası boyunca giydiğim kombin detaylarını bir bir paylaşma zamanı. Fotoğraflara dönüp baktığımda, pantolon&ceketten şaşmayarak plansız bir istikrar göstermişim. Aldığım bir kaç kiloyu da düşünürsek, kendimi böyle daha iyi hissettim heralde bilemiyorum. 😉 Klasik her zaman iyidir zaten de, ben kendime göre bakalım nasıl yorumlamışım. Ardarda geliyor tüm postlar! 🙂

Kahve festivalinden eve dönerken, günün en güzel saatinde dışarıda, hem de Maçka Parkı’nda olunca, akşam güneşinin güzelliğini fırsat bilip bu kareleri çekmiştik. Kahve festivaline sütlü kahve renklerinde giyinip gitmem de ayrı bir tesadüf olmuş tabii 😉 Festivalin son gününde çektiğimiz mini İstanbul Coffee Festival videosunu izlediniz mi bilmiyorum. Bu vesileyle onu da bu festival dönüşü çektiğimiz karelerle beraber bu posta hemen ekliyorum. 🙂 Keyifli seyirler!

Daha sırada bekleyen bir sürü baharlık post vardı ki İstanbul birden soğdu, buz gibi oldu. Ne kadar ötelesek de artık ufak ufak gardrobu alt üst edip, o kışlıkları çıkarma, giymeceklerimizi ayıklama vakti geldi. Çok eğleceli bir süreç olmasa da bir yerden başlamak lazım. Hepimize kolay gelsin! 😉

Bu yıl ön plana çıkan trendlerden biri de yazın giydiğimiz elbiseleri, içine t-shirt ya da ince bir triko giyerek bahar aylarında, hatta kışın bile değerlendirmek. İşte tam da öyle bir elbise sevgili Mehtap Elaidi‘nin bu elbisesi bence. Ben günlük güneşlik bir Milano gününde bu elbiseyi bu şekilde değerlendirmediysem de, kış planları arasına kesinlikle alındı. 🙂

Sizi benim de henüz bir kaç ay önce tanıştığım bir markayla tanıştırmak istiyorum. Aigner markasının dünyayada bilinirliği nerdeyse yarım asra yaklaşıyor ama Türkiye’ye gelişi henüz çok yeni sayılır. Milano Moda Haftası’nda davetlileri olarak hem showroomlarını ve tasarımlarını yakından görme, hem de 2017 İlkbahar&Yaz defilesini izleme şansı buldum. Milano postlarında bol bol paylaştığım sonbahar&kış koleksiyonundan karelerden sonra, şimdi sizi yepyeni koleksiyonundan karelerle başbaşa bırakıyorum. Bakalım sizin favoriniz hangisi olacak?