2012 benim için cesur bir kararla başlamıştı. 5 yıllık ajans hayatından sonra, en sevdiğim, kendimi en üretken hissettiğim ve sayenizde motivasyonumu hiç kaybetmediğim işime kavuştum. Saatler artık benden sorulurdu. Kalkma saati, toplantı saati, paydos saati, içimden gelmiyor saati. 😉 Fakat beklediğimden öte, zaman zaman inişli çıkışlı da olsa, bu yıl inanılmaz yoğun, yorucu ama mutlu geçti. Hayatıma yeni insanlar, yeni projeler, yeni hayaller, mis gibi kahve kokulu bir blog, Bolluca‘dan bir sürü minik arkadaş ve koca kalpli insanlar girdi.
Fotoğrafların siyah beyaz olduğuna bakmayın, o 2012’nin film şeridi gibi geçtiğine atıfta bulunmak için 😉
Bakalım 2013 nasıl geçecek?
For me 2012 has started with a brave decision. After 5years of agency experience, I quitted my job and turned my favorite hobby into a job; blogging. I never lost my motivation with the help of you guys. Thanks a lot! Since I am a freelance blogger, I’m the only one who decides the wake up time, meeting time, recess time, just do nothing time. 😉 2012 has passed incredibly fast, been a seriously exhausting year but was also happier than I’ve expected. I met new people, became a part of new projects, had new dreams, had my new sweet-smelling coffee blog and met with my new little friends from Bolluca and put lots of big-hearted, sweet people in my life. 2012 was a colorful year besides the black and white photos of this post 😉
Let’s see what will happen in 2013?
Geçen yılbaşı size en güzel hediye Avrupa’ya bir uçak bileti olur diye düşünmüştüm. Bu yıl ise, hediye seçimini tamamen size bıraktım. Beymen‘den kendi hediyenizi kendiniz şeçmek istemez misiniz? 😉 Şanslı bir off ne giysem takipçisini beymen.com’da 1.000 TL’lik bir hediye çeki bekliyor! Tek yapmanız gereken beymen.com‘dan kendinizi en şımartacak hediyeyi veya hediyeleri ne olduğunu, linkleriyle beraber bloga yorum olarak bırakmak. Hem belki size hediye almayı düşünen ‘birileri’ de o linkleri görür, ve ne hediye alsam dertleri kolaylaşır 😉
Last Christmas, I thought the most stunning gift would be a flight ticket to any spot you wish in Europe. But, this year, what you are gonna get as your christmas gift is entirely up to you. Are you all ready to get a 1000 TL gift voucher to spend as you wish on beymen.com? To take your part and be that lucky one to win the check you may simply leave a comment about which would be your favorite gift/s from beymen.com.Take your chance until 28.12.2012 or it would be too late.The winner will be announced on the 31st of december 2012. Good luck to you all! 😉 PS; This promotion will only be valid in Turkey. Let’s see which beauties took my mind at Beymen Blender? 😉
Geçmiş yıllarda her ne olduysa oldu, siz 2013’te de bildiğinizden şaşmayın. 😉 Büyük kararlar alın, büyük adımlar atın, büyük düşünün. Ama büyük hayal kırıklıkları yaşamayacak kadar da önce kendinizle sonra etrafınızdakilerle dost olun. En azından ben öyle yapacağım. 😉 Take big steps, make strong decisions , think big! But also watch your step not to […]
Yeşil ve lacivertin Hussein Chalayan‘ın sihirli ellerinde biraraya geldiği anda ortaya çıkan bu güzelliğe kolay kolay kimse karşı koyamaz sanıyorum. En azından ben koyamadım. Kendisi, gardrobumun, bu ve önümüzdeki bir kaç kışın daha başrol oyuncusu. 012 Benetton ceketimi, 20 yıl sonra hala giydiğimi düşünürsek, bu güzellikle kim bilir kaç 20 yılı beraber devireceğiz 😉
I think no one can resist against the beauty of my new green and navy blue jacket designed by Hussein Chalayan. At least I am that person who fell in love with this gorgeous piece at first time and this beauty will be the major player of my wardrobe for sure. If I am still wearing my 012 jacket after 20 years; guess how many years I will stick on my Hussein Chalayan jacket 😉

H&M‘in her defasında heyecan uyandıran işbirliklerinden nasibimizi bu defa Anna Dello Russo ile aldık. Şaşalı, parlak, görünüşte ağır, dokununca hafif, 100 metre öteden farkedilir bu koleksiyon, sade tercihler yapanları bile yoldan çıkarabilir. Mesela sweatshirt giyip davete katılan, ama bir anda kendini şıkır şıkıra çeviren beni 🙂

