Biletler alındı! Kar kış kıyamet demeyip Ocak ayı’nın ilk haftası Berlin’e gidiyorum! Bolca üşüyüp bolca keşfetmeye! 🙂 Çok Gezenler Kulubü‘nden gerekli tüyoları aldım. Bakalım benim rotama neler takılacak? Sizden de her türlü ”mutlaka görmelisin, mutlaka denemelisin, mutlaka gitmelisin” 🙂 önerilerini heyecanla beklerim!!

