
Bu postu yapmadan önce çok düşündüm. Bazen ben de yeterince asap bozucu olabiliyormuşum onu gördüm. 😉 Geçtiğimiz hafta havada karada zıp zıp zıplarken, Fransız Riverasını fethedicem diye dolap beygiri gibi ordan oraya koştururken, döndüğümde 6.000fotoğraflık bir havuz içinde, bilgisayar karşında eriyeceğimi düşünememiştim tabii.. Şu an ben de bu fotoğraflara bakıp acı çekiyorum dersem belki hafifletici nedenlerden daha az asap bozucu olabilirim, ne dersiniz? 😉

Güney Fransa tatilinde 2.rotamız Nice oldu. Nice ile ilgili bir dolu post sırada bekleye dursun, otele varır varmaz bizi karşılayan plaj ve manzarayla ilk posta başlamak istiyorum.
